Totalt antall sidevisninger

tirsdag 23. juli 2013

STUE

Store forandringer i stua, åååå, så deilig.Ny farge på vegg, nytt trekk på sofa og nytt inventar. Noe som har kommet og noe jeg fortsatt venter på. Fint å få det litt mere MEG))

I dag er det også stranda som står på programmet, herlig med skikkelig sommervær!! Det må nytes) Håper sola skinner der du er og at du får en flott dag!   

Litt bilder fra stua, oversiktsbilder kommer når alt finner sin  plass)

                                    








 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Forandring fryder:-)blir kjekt med bilder, elsker bilder! Kul lampe!
    Ha ein flott dag♥

    SvarSlett
  2. Hei i sommervarmen! Ja, det er alltid så godt med forandring. Noen mennesker, kanskje de aller fleste, er jo IKKE så interessert i innredning og den slags, men for meg personlig, er det heeeelt nødvendig å få kontinuerlig forandring i hjemmet. Man kan snakke om primære og sekundære behov og for meg, er alt som har med stasj og interiør å gjøre, et primært behov, hahahaha! Jaja, det er jo litt overdrevet da, men ikke langt fra sannheten! Kos deg på stranda og gled deg til å komme hjem til nystasja stue. Veldig fine farger.

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  3. Hei

    Fine bildet! Kjekt å forandre litt nå og da. Gleder meg til å se oversiktsbilder. Ser fint ut!
    Tusen takk for fine kommentarer hos meg. Kos;)

    Klem Tonje

    SvarSlett