Totalt antall sidevisninger

onsdag 24. juli 2013

Badet, ny kurv fra Bolia

At Bolia har åpnet i Fredrikstad, er jo helt topp. En av favoritt butikkene mine, det er  så utrolig mye fint!  Og måten de innreder butikkene sine på, er så inspirerende og tøft! Nå er det også 20 prosent på alle varer, ut juli. Så da jeg fant denne skittentøys kurven der, som er en høstnyhet, måtte den bli med hjem. Det var kjærlighet ved første blikk))   Nå skal det bli en fryd å plukke opp skitne klær som barna slenger fra seg overalt, hi hi)





 
 
 
Litt kobber-effekter har sneket seg inn på badet )
 



 I dag hadde jeg avtalt å møte noen venner på stranda, .... Men våknet opp til REGN i dag,veldig overraskende og kjedelig. Så i dag har det blitt litt småprosjekter inne, egentlig helt greit det også. Bare håper sola titter frem i morgen igjen. For da VIL jeg på stranda igjen! Hi hi)
 Ønsker deg en fin fin juli-kveld!!

3 kommentarer:

  1. Oi kule ting du har fått deg! I feriehuset i Danmark var det flere kobber detaljer, men tror neppe de var nye;-)
    Ha ein flott kveld♥

    SvarSlett
  2. Så kjempefine ting du har fått i hus:)alltid kjekkt med noko nytt:)
    Håper sola skinner på deg idag så du får nytt livet på stranda,her jobber eg kvar ettermiddag denne veka så litt kjedelig men må til det og!

    Nyt dagen!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Rå kult! Ofte er det ikke så mye som skal til, digger den praktiske og samtidig fine kurva di!! :) Klem fra Jannike :)

    SvarSlett