Totalt antall sidevisninger

torsdag 20. juni 2013

SMAK

Hva gjør man når smaken forandrer seg? Eller utvikler seg ?
 Det jeg likte for kort tid siden, faller ikke lengre i smak. Etter å ha blogget en liten stund, fant jeg meg og MIN stil. Det er de rene linjene i den skandinaviske stilen, det lyse treverket og svart og hvitt får hjerte til å dunke ekstra fort. Ekte naturmateriale , bambus, lin, betong og mur er også favoritter.
     Så nå ønsker jeg blant annet ny spisestue, og andre møbler  skal også snekres og noen bestilles. Gleder meg til stilskifte i huset. Nå må jeg bare overbevise min kjære om at vi virkelig TRENGER en ny spisestue, selvom den vi nylig lagde , kun er noen måneder gammel....Kunne jo flytte den " gamle" vi har ut på verandaen, ikke sant?  Har sikkert godt av å  flytte litt på seg, hi hi)

 Slik vil jeg at den nye spisestue skal se ut!! Fin, ikke sant?? Jeg elsker den iallfall!
:: INTERIORS :: love the colour palette of white walls, light gray concrete floors, white washed wood with the accent of vintage classics and black. Photo Credit: Unknown, if you do know, please send so I can give proper credit. #interiors
PINTEREST





Er så mye fint å finne blant annet på Pinterest.
.Her er noen flere vakre rom som fortjener å deles )
Håper kvelden din blir fin )

beautiful coloured stone, arches, natural wood, cream, natural light, modern window, black...what is not to love?  white & grey memories blog <3 




4 kommentarer:

  1. Trur eg og deg like samme stil for sånn du beskriver ønsker eg å få til i mitt nye hus,herlige inspirasjonsbilder hos deg,likte alt eg❤
    Håper du får skifta ut noko av det du har:)
    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Så nydelig! Har også endret noe av stilen hos meg. Å mannen var ikke bestandig like glad når jeg spurte om forandringer & hjelp. Men det får seg til ;-)
    Ha en fin kveld.
    Klem Christina

    SvarSlett
  3. Kjenne meg så godt igjen:))
    Vanskligt med stilskifte når ein har ein mann som like det akkurat sånn vi har det;-)
    Herlig inspirasjon!
    Nyt kvelden.
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  4. Hei!

    Herlige bilder, ja takk sier jeg bare:)
    God helg til deg:)

    Annelise

    SvarSlett