Totalt antall sidevisninger

torsdag 4. april 2013

GENSER BLIR PUTE

                                                                                                                                                                                                                                                                             
Denne genseren fant jeg i skapet, da jeg skulle rydde plass til litt vår-klær. Siden den aldri blir brukt, tenkte jeg å bruke den til noe annet. Klipte av armer og fant en pute (40*60) jeg hadde liggende.
Sydde den sammen, og genser-armene brukte jeg på blomsterpotter. Man får jo strikkeoppskrifter til dette, men er jo mye enklere å med en gammel genser man ikke bruker.

Her ser dere puta

Og her er blomsterpottene.
Enkel og greit, og ikke minst  fort gjort !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar