Totalt antall sidevisninger

torsdag 14. mars 2013

ny vegg og trappefarge

Nå er vegg og trappe-farge til kjelleren kjøpt inn...dvs,har allerede prøvd et par farger, men de ble for mørke. Så jeg endte opp på" Tudor" på veggen og "hvit Lin" til trappa. Begge er varme gråaktige beigetoner. Så nå er jeg veldig spent på ferdig resultat...Får snike meg ned innemellom oppvartning av sjuklingene mine ,som fortsatt har feber og hoster (  ....og før jeg skal på jobb. Deilig å være ferdig med det meste av grovarbeide i trapperommet, for det blir så mye støv i hele huset. Utrolig hvordan støvet bare brer seg utover alt... Men vi har fortsatt et rom til i kjelleren som skal pigges opp mm, så helt ferdige er vi jo ikke. Men en liten støv-pause blir det da)
 Da får jeg ta en runde Monopol før jeg svinger malekosten!
Riktig god solskinnsdag til alle!!))

1 kommentar:

  1. Hei på deg i kveldinga :-) Jeg er kjempespent på å se trappen din, gleder meg til bilder! God bedring til dine, håper de er friske og raske i morra.

    Ha en super kveld. Og takk for st du stikker innom meg, jeg blir alltid så glad av dine kommentarer :-)
    Klem fra Monica.

    SvarSlett