Totalt antall sidevisninger

fredag 15. februar 2013

Grovstrikket pute og kjellertrapp-plank

Denne tøffe grovstrikka puta og linputa bak ,er fra Villa Paprika. At det er yndlingsbutikken min her i Fredrikstad, er helt sikkert!  Og når det gjelder puter,har de kjempebra utvalg og masse tøfft! Det er iallfall helt etter min smak. Må nok investere i en grovstrikka grå også, til å ha i stua) hihi)
  Hvis det er noen som venter på bilder av spisestua,så   kommer det  nok ikke  før i  morgen eller søndag....Må gjøre om litt på et par småting først...  
Denne kommoden som putene står på, er plank fra den gamle kjellertrappa. Fikk reddet de i siste liten, før kællen skulle sage de opp og bruke til ved ,puh!  Syns de er så fine og gjør seg godt oppe på kommoden.Venter på at jute-knotter skal komme i posten, så skal jeg vise frem hele kommoden. Moro hvordan man kan forvandle en gammel sliten furu-kommode til å bli skikkelig fin)
Nå skal jeg straks på jobb på kunstløp-skolen, også tar jeg helg,deilig!!   Ønsker alle en riktig god helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar